YournameCom © 2007 • Privacy Policy • Terms of Use

 

News

 

 

• Headlines »

 

 

• Headlines »

 

 

• Headlines »

 

 

 

 

 

IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII

 

 Love green for generations ...

 

IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII

 

For companies

 

Thinking green, a positive approach of your existing and new markets.

 

Companies need to help to reduce the footprint and to commit themselves to be environmentally responsible, to develop a green and ecological strategy, to go over to a total quality and sustainable development.  Their corporate footprint need to be reduced.

 

Green strategy makes good business sense.

The step for producing green products or selling green products is not so easy.

Companies distributing and producing environmentally friendly products have still to deal with a small niche of the market that’s interested in buying green.

 

The other part of the market will not buy products because they don't think about saving the earth and nature or they do not take care.  They only buy on consumer benefits

 

Companies can play a very important role in changing the attitude of consumers.

Through campaigns they can make the consumers aware of the benefits of their green products.  Eco-friendliness products must make consumers feel comfortable,

giving them cost effectinveness or health benefits and other attributes.

 

We have to think more in positive terms when talking about eco-friendly : cost benefits for both  the consumers and companies

 

With our advice and consultancy we can develop an integrated strategy which will support the companies when taking up their environmental responsibility.  We can help them to set up and develop  their green strategy , to take their environmental responsibility and communicate it which will lead to a much better reputation.

It will help them approaching and developing more efficiently their existing markets new markets

 

 

IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII

IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII

 

 

Voor bedrijven

 

 

Denk groen, een positieve benadering van uw bestaande en nieuwe markten.

 

Bedrijven zullen moeten helpen om de voetprint kleiner te maken.  Zij zullen zich moeten engageren en milieuverantwoordelijk worden.  Zij zullen een groene en ecologische strategie moeten ontwikkelen en overschakelen naar een duurzame kwaliteitsontwikkeling .

De voetprint van hun bedrijf zal moeten verminderen. 

 

Een groene strategie is zinvol voor het bedrijfsleven.

De stap die de bedrijven moeten zetten om groene producten te produceren en te verkopen, is niet zo gemakkelijk.

 

Bedrijven die milieuvriendelijke producten produceren hebben nog steeds te maken met een kleiner marktaandeel, die geïnteresseerd zijn om groene- of bioproducten te kopen.

 

Het ander deel van de markt kopen geen producten  omdat zij niet overtuigd zijn dat ze hierdoor de natuur helpen te redden of zij bekommeren zich gewoonweg niet over dit probleem.  Zij kopen enkel omdat zij voordelen uit het product halen.

 

 

De bedrijven kunnen een belangrijke rol spelen in het veranderen van de gedrag van de consumenten.

Door middel van campagnes kunnen zij de klanten bewust maken van de voordelen van hun groene producten.  De klanten moeten zich met hun eco-vriendelijke producten comfortabel voelen.  Zij moeten er zich van bewust worden dat deze groene producten  hun vele voordelen opleveren voor zowel hun gezondheid, voor hun budget (kostenvermindering) en dat zij nog andere voordelen hebben wanneer zij deze producten kopen.

 

Wij moeten in positievere termen denken wanneer wij het hebben over eco-vriendelijke producten : we moeten ook denken in termen van kostenbesparingen voor beide partijen zowel de klant als het bedrijf.

 

Via ons advies kunnen wij samen een geïntegreerde strategie ontwikkelen die een ondersteuning zal zijn wanneer zij hun verantwoordelijkheid voor het milieu opnemen.  Wij kunnen hen helpen met het opzetten en ontwikkelen van een groene strategie, het opnemen van hun verantwoordelijkheid voor het milieu en het communiceren ervan die moet leiden tot een betere reputatie van het bedrijf.  Dit zal hun helpen om hun bestaande en nieuwe markten efficiënter te benaderen en ontwikkelen.

 

 

 

Love green is patented